petek, 16. januar 2009

NAROBE SVET IN PRISTEN ERAZEM

Čeprav ta blog ni namenjen naštevanju mojih DNŠ (= Društvo Neomejene Štoravosti, kateremu predsedujem) dogodivščin, je, kot veste, DNŠ več kot le članstvo, it's a way of life ;) Torej del tebe, neločljivo integriran v tvoj vsakdan. In seveda danes ni bilo čisto nič drugače, kot sem pravkar ugotovila (in zaradi česar se sama sebi še vedno smejim - pa sem pomislila, da se mi lahko pridružite in zato tudi tokratni post).

Najprej naj vam veselo oznanim, sploh tistim, ki jih na trenutke malce zaskrbi moja socialna zaostalost (v smislu not having facebook in podobno), da sem včeraj zvečer postala pristna Erazmus študentka, na prvem pravem žuru (raznorazna druženja sicer potekajo že ves čas, no včerej smo šli pa celo ven plesat). Je prov luštno in zabavno klepetat in se družit s toliko različnimi kulturami, se smejat vsem hecnim naglasom in nesporazumom, ki so neizbežni pri komunikaciji v (večini) tujem (in ne maternem) jeziku.

Ampak nazaj k temi. Včeraj smo šli torej ven, danes smo imeli pa barb-a-que (izhaja iz fr. od brade do zadnjice, tako so pekli prašičke) in the snow. No, snega sicer ni, je a pošteno mraz, po-švedsko mrazzzzz z z z brrrrrr. In zato sem se zelo konkretno oblekla v smislu dvoje žabe, najtoplejše H&M hlače, ekstra topli štumfi, flis... Zeblo me je sicer precej manj kot sem pričakovala, bi me pa verjetno še malo manj, če bi si hlače dejansko oblekla s ta toplo stranjo navznoter, kot so mišljene. Šele doma sem ugotovila, da je zadrga nekam čudna saj ima repek na notranji strani. No, izkazalo se je, da je takozgolj v mojem primeru nošenja.

Ah kako fino je, če si tako zabavna oseba, da tudi samega neprestano spravljaš v smeh!

tå tå

ps: ja vem, zdej res vem (tudi iz mednarodnih virov) da naj si naredim facebook. in ja, vem, zdej si ga bom pa res počas mogla.

pps: It was a silly joke, but I have to share it (manly because I find it funny anyway). Danes sem spoznala Grka po imenu Socrates. In nisem se mogla zadržat, da ga ne bi vprašala z narejeno osuplim pogledom "You're not by any chance related to THE Socrates?"

1 komentar:

  1. ahahaha... LOL!
    Sašy ti pa res obvladaš... boš na Švedskem uvedla novo modo a ne? hlače naokol obrnjene... morm probat :)).

    In... a je Socrates kej related? :))
    lahko nočko***

    OdgovoriIzbriši