sobota, 10. januar 2009

FIKA IN RDEČA PIKA


V dveh dneh sem bila že dvakrat v Ikei, pa še bo treba it. Počasi označujem svoj teren in v sobo prinašam dekce, blazinice, lučke. In pike, precej pik je v moji sobi (mogoče kot podzavestni mehanizem, da če bi mi bilo tukaj kdaj dolgčas, jih lahko začnem preštevat). Sobica je tako vsak dan bolj moja, bolj prijetna in topla. No, topla je trenutno kvečejmu v smislu atmosfere, temperaturno ne preveč. Ugotovila sem namreč, da očitno moj radiator ne dela kot je treba, saj imajo vsi ostali v hodniku precej topleje.

Počasi tudi raziskujem okolico in danes sem v središču odkrila take kretivne trgovinice, v vseh imajo tudi pikaste zadevšne, obleke, skodelice, prtičke...uf, sm se komaj nazaj držala, pa še razprodaje so.
In potem sem si privoščila svojo prvo fiko! Fika je švedska navada (ki se mi zdi zelo na mestu), da si vsak dan privoščiš kavo in nekaj sladkega. Ker ne pijem kave sem našla slastni nadomestek chai latte, z drugim delom fike pa nisem imela sploh nobenih težav ;)
Drugače me pa malo skrbi. Švedi naj bi razen Fincev popili največ kave na prebivalca, Švedi obožujejo pir, jest ne pijem ne enega ne drugega ... upam da mi bodo oprostili takšno nespoštovanje njihove kulture.

4 komentarji:

  1. ... prov fajno je tole branje Šaš ... :)


    P.S. veš da še zmer kr ne morem dojet da si skor na drugem koncu sveta zdele ... te pridemo obiskat, čimprej ...


    miha ha ha ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Šaši, kok je l'po tkole kej prebrat iz (skoraj;)) drugega konca sveta... Sam a veš, da je tole prvi blog ever, k ga berem? Sej ne,da bi hotu, da sva zato pod stresom (ker pričakovanja so kakopak visoka:)),sam povem...:)

    ta-ta

    OdgovoriIzbriši
  3. iii kok kjut... maš isto zeleno za povštr kot je midva... ikea rules :)))
    haha
    vidim, da te mr. darcy lepo čuva... sem mu zabičala naj te kar se da navdihuje in prijazno gleda...
    jst te že pogrešam in si želim, da bi bla kar tam s tabo...
    lepo se imej****
    ana

    OdgovoriIzbriši
  4. men se pa ne zdi, da bi bla jest s skorajsnjega drugega konca sveta (a ves, ker skor se nikoli ni zajca ujel, je bil pa zlo bliz), jest sm tukej, sam vas ni! no pa sej, tud to se da popravt, kr delajmo na tem, kenede ;)

    kar se pa pritiska tice, bova pa mal negativne misli stran poslala, tko, "fej ve misli, petje stran!" in potem bova napisala famozno objavo, ki bo osupnila vse (tudi tiste, ki so alergicni na laktozo) z različnimi nivoji globine, ki se v nji skriva in citirali jo bodo se dolgo potem, ko zemlje zaradi nove galakticne hiperobvoznice ne bo vec!

    OdgovoriIzbriši