nedelja, 11. januar 2009

KJER SE CEDITA MLEKO IN ...


Ko počasi spoznavaš vsakdanje malenkosti življenja v tuji državi, kjer jezika ne poznaš, se moraš precej zanesti na prijaznost soljudi, logično sklepanje in (ko se izkaže, da tvoj način mišljenja še ni preklopil iz slovenska na svenska) predvsem na učenje iz izkušenj ter tisto zrelost, ki ti jo lahko prinesejo le pretekle napake.

Ne glede na filozofsko širino uvodne misli (in obširno priredno/ podredno zapletenostjo njene stavčne strukture), se mi je zapletlo pri precej bolj otipljivi zadevi. Namreč, za zajtrk sem hotela pojesti kosmiče. Natančneje kosmiče z mlekom. Mleko kot tista prijetna bela tekočina, ki bi jo morala najti v trgovini v hladilniku, nekje v bližini jogutrov, v kakšnem belem tetrapaku s kravico narisano na embalaži, kenede? Očitno ne. Dasiravno sem večer prej zamišljeno gledala v takšne tetrapake in po tehtnem premisleku, notranjem občutku in (po takrat še naivnem) zaupanju v moč svoje logike enega izmed njih tudi ponesla domov, to ni bilo mleko. Kruta resnica se je gosto in kiselkasto razlila čez moje kosmiče. V kuhinji sem srečala soseda Siciljana, ki je izbral drug (tudi napačen) tetrapak in si nekaj podobnega zlil v kavo. Zdaj sva bogatejša za pomembno spoznanje. Na Švedskem se namreč cedita mleko in kefir.

3 komentarji:

  1. Hahahahhahaha, kolk sm se pa ob tem mejlu nasmeju... prou cudno da noben nc ne komentira... Ja ni kej Saska, prou hud Blogger si... bom se folku mal okol link poslou, da vidjo kaksne intelektualne gene mamo Zusti;)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, hvala, se trudim ;)

    ps: zdej sm se ze cist izobrazla, znam kupit celo skuto! sam kaj nej z litorm kefirja, se zmerej ne vem... any sugestions?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhahaha!
    Zadnjič sem šele zvedla da maš blog madonca!
    Danes na ljubljansko zaspano deževno nedeljo sem si vzela čas, da se updatam o tvojem stanju za 3 mesece nazaj... glede na tale post, bo zanimivo in zabavno, grem hitr naprej brat!

    OdgovoriIzbriši