četrtek, 8. januar 2009

KO SEM BILA ŠE NA RODNI GRUDI... ali 173 MISLI ZA PRAVTOLIKO NOČI



Zadnji dan sem se namenila preživet doma, pretežno ob pakiranju in čim več tudi z domačimi. Okoli 8ih, ko smo z družino klepetali (oz. je pretežno govoril Uroš;), zazvoni. Grem odpret in vidim le še obrise nekoga, ki teče ven. Potem pa...

PODOKNICA!!!

Ducat nasmejanih pojočih obrazov na mrazu s kitaro in moj presenečen, zmeden (prikupno, I am sure), raznežen, srečen, ganjen in (ko je le dojel) tudi plesoče pojoč obraz v topli sobi pred oknom.

AAAAAaaaaaaaaaa (čist v ošpice stilu)!

Odposlali so me torej s stilom in 173 (+ nekaj rezervnimi - za DNŠ primere) lesenimi perlicami z inicialkami. Vsak večer moram izžrebat eno takšno kroglico in lepo misel naklonit osebi, ki ji pripada inicialka. No, prijazno so jih nekaj pustili praznih, takrat lahko celo mislim na kogarkoli, čist po lastni izbiri ;)

Z veseljem vam sporočam, da je prvi žreb uspešno izveden in upam, Maja, da te je včerej zvečer prijetno telepatsko požgečkalo. Kroglice pa nisem stresla vse do danes zjutraj, ko sem jo potem za jutranjo telovadbo bezala izpod postelje.

tå tå

3 komentarji:

  1. Ja, za tole mi bo pa do smrti žal, da sem zamudil! Imas pa res dobre frende, in verjetno sploh ne vedo, da "nadaljujejo" tradicijo! Tudi jaz sem tvoji mami pred mnogo, mnogo leti s svojimi kolegi iz zbora pel podoknico pod njenim balkonom...

    OdgovoriIzbriši
  2. U Ata tega s podoknicami pa res nismo vedeli...sicer sem pa tudi jaz že na licu mesta komentirala vašo odsotnost z doma na tako pomembni dan ;)....
    Saši misli so pripotovale do mene;)-hvala ti !
    Vrjetno še toliko bolj ker sem bila ravno v bližini tvojega doma ;)....pri tamladih sosedih ;), ta telovadba s kuglico je bila pa namesto tekanja po snegu ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ah fotko, vedno sem se se zabavala s tvojim spontanim talentom, da kadar komu izreces kompliment, uspes zraven (tko cist mimgrede) pohvalit tudi sebe ;)

    maja, se dobr torej da mi kej pade in se zavlece pod posteljo, drugace bi si lahko v Linkopingu kr prehotro zagotovila prepoznavnost ;)

    OdgovoriIzbriši