petek, 27. marec 2009

Nekaj hitrih vsakdanjih utrinkov zadnjih dni

Ja, tole švedsko mestece je postalo že precej domače in tudi moje življenje tukaj lepo prijetno in polno. Saj se ves čas nekaj dogaja, študij je zalaufal in sem neprestano sredi novih projektov pri Drami (smo morali zadnjič narediti igro in smo bli res fajn, sicer nekoliko gotsko morbidni ampak fajn!), novih tekstov za prebrat pri Švedih in drugi teden začnem tudi nov predmet Artistic methods in education, česar se že zelo veselim. Tudi prijatleji smo vedno boljši (sem navdušena nad Francozi, sicer jih je tukaj tako veliko, da bi bilo že čudno, če vsaj nekateri ne bi bli fajn), fike in večerje, pa filmski večeri, pa corridor pizza party (mmmmmm... Italijani pa znajo speči pizze!), pa pre-partyji z domačimi cimetovimi rolicami in piškotki (pre-partyji zatom ker sem ta teden preveč zmatrana, da bi šla še naprej ven na actual party)... Fletno je :)

Sicer pa me zaposljujejo (in še vedno veselijo) majhna gospodinjska opravila kot včeraj, ko sem skoraj cel dan kuhala (in malodane pozabila it na švedščino.. jejhata, ta hrana), saj bi se mi drugače preveč stvari pokvarilo. Tako imam zdaj lepo poln zmrzovalnik cmočkov, tortilj, lazanje, rižote in pridružili se jim bodo še bučkini polpeti :) Jutri grem namreč v Göteborg (oz. prebere se Jeteborje, ja resno!) za čez vikend in treba je bilo spraznit hladilnik.
Saj povem kaj več, ko pridem nazaj :)

4 komentarji:

  1. http://maps.google.com/maps?oe=utf-8&rls=org.mozilla:sl:official&client=firefox-a&q=G%C3%B6teborg&um=1&ie=UTF-8&split=0&gl=si&ei=5CzOSfSqFdqJsAafz8i8CA&sa=X&oi=geocode_result&resnum=1&ct=image

    BB te gleda

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, šaš, tudi jaz! :)
    aja, mimgrede, a maš še težave z internetom pa meili? k te drgač kt tkole sploh ne morem vprašat - tvoje švedske cifre lih nimam:)
    uspešno uživancuj še naprej!te že resno pogrešam...

    OdgovoriIzbriši