četrtek, 12. marec 2009

Malo študijsko opravičilo...

... za tišino in pajčevine na blogu. Ta torek sem imela namreč kar two examinations in z okrevanjem po Kiruni, tekočimi aktivnostmi in študijem mi je čas polzel med prsti...

No ampak včeraj sem torej odpisala vse švedske kralje in kraljice (čist preveč Karlov za moj okus...), geografijo in religiozno situacijo in takoj nato še zaigrala v Drama examination, kjer smo morali glede na določeno poglavje iz knjige o intra in inter personalnih odnosih sestaviti in zaigrati igrico, ki prikazuje probleme iz literature (da bomo lahko zdej pisali še analizo na to delo in opazovanja drugih, jupi!). Zgolj v pojasnilo :)

Aja, pa malce se moram tudi pohvalit, sem namreč zvedela za rezultate preteklih obveznosti. Svenska izpit: ocena A na vseh področjih in tudi moj prvi (ta veliki) Drama esej je dobil A :)
(aja, pa A je ta lepa ocena, sm bla čist vesela!)

2 komentarja:

  1. A:) hih, se mors cist navadt...ceprov, to je pa res taka lepa crka, tko, prva med vsemi, zacetek vsega, a ne? (uf, od kje pa zdej ta samovsecnost?...:)
    pa tko uporabna, recimo:
    AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAA

    Ja bravo, Sas, gratuliere, me cist obhaja ponos, kaj vse zmore slovenske gore list - ali lepse - slovenskih poljan cvetica:)

    p.s.:men se je blo pa cist projekt na cveke navadt:) in se jih se veselit povrh!sam se kr hit navads...

    OdgovoriIzbriši