sreda, 25. februar 2009

Pustna psihološka raziskava...


zgolj hiter povzetek, ker že pakiram za 5 dnevni izlet na sever, čez polarni krog na lov za severnim sijem :)

Včeraj sem se (pod avtorskim dovoljenjem Ivane Cunja) v znamenju pusta našemila v... erm... ponesrečenko, prepričana, da čeprav pusta na Švedskem ne poznajo, bo na mednarodni noči v študentskem pubu, vsaj še kdo z nenavadno pojavo ovekovečil karneval. Erm.... I was mistaken :) Razen Avstrijca, ki je imel šminkast srček na licu in smešno čepico, so bili vsi v civilu.


Moja maska (and slovenian cynical sense of humour) je torej prišla precej do izraza in izpadla bolj kot psihološki eksperiment. Sem bila pa pozitivno presenečena, koliko prijateljev je zaskrbljeno pristopilo do mene, če sem ok in (seveda kaj pa drugega kot) a sem padla s kolesa? Hecno je bilo tudi, koliko ljudi je povsem ignoriralo situacijo, ampak večinoma smo se pa precej nasmejali in dobila sem tudi veliko predlogov da se lahko preizkusim v filmski maskerski industriji (leta likovne izobrazbe so očitno pripomogla k prepričljivosti).


No ja danes grem pa malo manj namazana na severno dogodivščino, losom in pasjim vpregam naproti, it's a wonder what a night of beauty sleep does to you ;)


...in zdaj že šibam pakirat, Kiruna here I come!

3 komentarji:

  1. ... ha ha :) za fotko ... pa veliko sreče s severnim sijem ...

    P.S. če ga vidiš ti bom fouš! oblubm ...

    OdgovoriIzbriši
  2. dns te je blo tko lepo slišat!!!***
    zdej te še bolj pogrešam!
    da bom vsaj enkrat v življenju vidla auroro borealis sem se pa itak odločla že dolgo nazaj... ampak sm ti tud jst fouš! :))

    upam, da si spet boljše volje, pridna bodi... pa ne preveč***

    OdgovoriIzbriši
  3. haaaaaaa!
    šaši, izvirna kot vedno:))))
    ahhh, zgube švedske, sploh ne vejo, koga majo med sabo, kadar se gre za maske...

    :)

    ej, ful uživaj na izletu! pa sej veš, če si nekaj iskreno želiš...:)
    pomeni, da boš še kdaj šla na ta konc, če se to sezono severnemu siju ne bo zdel prikazovat...

    OdgovoriIzbriši