torek, 17. februar 2009

Ker je že čas...

... da se spet malo oglasim, čeprav nimam pojma kaj (relativno) zanimivega naj vam napišem. Moj švedski obstoj že občasno pelje po tirnicah poznanega, bolj ustaljenega ritma, vedno bolj domače se tu počutim. Všeč mi je.

Takole prvič izkusit pravo študentsko življenje (pa mam, rojena Ljubljančanka ...), res biti prvič na svojem za dlje časa, meni se zdi super. Veliko veselja imam tudi s čisto običajnimi gospodinjskimi opravili kot so pranje (ki mi vedno vzame skoraj cel dan, ker najprej ni prost stroj, potem čakam, da se bo spraznil sušilec, nato ugotovim, da ravno moj stroj ni delal kot je treba in da stvari sploh niso splahnjene, kaj šele ožete, pa tudi sušilca nikakor ne morem pogruntat koliko časa rabi, da bodo majice lepo suhe, kdaj pozabim celo dodat prašek ... vedno cela avantura) in kuhanje, pa preverjanje kaj se bo pokvarilo in kaj je treba porabit, pašte in rižote ostankov, ki so zmeraj najboljše...

Potem so tu še simpatična druženja, ko si povabljen na fiko z domačo jabolčno pito (tukaj vsi precej radi pečejo, celo fantje so čist preveč spretni s pečico :), nizozemski filmski večer, midnight pasta, ali pa slovenska pizza (danes :). Toliko kultur, toliko jezikov, ta mednarodna mešanica se mi zdi super, vsak dan zveš in se naučiš toliko novega. Govoriš v vseh možnih jezikih (moram se pohvaliti s spretnim preklaplanjem med večinoma angleščino, nemščino, francoščino in celo tistim drobcem švedščine in nizozemščine, ki ju znam), tako da je vsaj prvi stavek, ki ga rečem Slovencu ali Slovenki (zdaj poznam že cela dva!) zaradi jezikovne pestrosti, ki tu vlada, redko v slovenščini in bolj v smislu "Do you...arghhh...joj sm mislila rečt a ...."

3 komentarji:

  1. pohvalno, da si se spet malo javila!! in je bilo čisto zanimivo prebrat tudi te male banalnosti, za katere vsi vemo, da spadajo zraven! ampak moram spet reči, da pogrešam slike!!! kako in kje saška pere, kuha, suši, pomiva... mogoče še iz kakih mednarodnih srečanj, pizze, fike.. ???

    OdgovoriIzbriši
  2. Sam kokr je to res banalno, pa je za nas, navadne slovenske smrtnike, čist zanimivo:)
    Sploh tole preklapljanje jezikov...ojej...:)men se v avstriji dogaja, da si sploh ne znam več z angleščino pomagat, pa jo znam neprimerno več kot pa nemščino...
    tole zdej sicer nism zihr, da sem prav sklanjala, ampak prav, važn da nism ena tistih, ki ne zna uporabljat rodilnik.


    :p
    šaš, a prebarvala si že kej?:) aja, pa mimgrede, eni se mi tle okol že hvaljo, da majo ta nov album od U2jev.zgube, k ne znajo počakat na original?!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej hej zvesti komentatorji!

    Je tko lepo prebrat tudi odzive :). se bom potrudila biti tudi vizualno bolj dejavna in bom v pralnici vestno štimala self-timer...

    jah sicer pa prebarvala sobe še nism, čeprov glih ugotavljam, da ji manjka barv, sem pa predvčerejšnjim kakšno uro lepila fotktke (v še kar zadovoljivi skupinski kompoziciji) na vrata, tko da si še vedno rihtam sobico, da bom našla tisti ta pravi domači očutek, čeprov jo mam že zdej za svojo.

    U2! Me love U2! Do U 2? ... drgač. čist tko, sej po g-mailu se da tud musko pošiljat, kenede... (sori, jeat si bom zihr original omislila, sam firbec je pa le firbec)

    OdgovoriIzbriši