sreda, 28. april 2010

Rimska invazija


Kar mi je še posebej všeč pri švedskem študentskem utripu, je, da imajo radi tematske zabave. Čeprav drugače precej dajo na modo in videz, so se na žuru pripravljeni obleči tudi povsem trapasto in smešno. Če si torej družaben in zabave željan študent, je precejšnja verjetnost, da si v teku leta vsaj enkrat pirat, japonček, karkoli na "m" (mafija, mehičan, mimik...), risani junak, havajčan ...

Ta vikend je potekal TogaKraval in ker sem ugotovila, da sem si že od nekdaj želela biti oblečena v togo, sem se brez obotavljanja ovila v svojo najsvečanejšo rjuho.
Na slikici sva skupaj s Tjašo, mojo slovesnko so-Rimljanko. Kmalu sva ugotovili, da sva bili izjenmo konzervativni, saj si nisva v skladu s švedskimi modnimi smernicami naredili mini toge, kot večina deklet :)

3 komentarji:

  1. o the best!!! Kok si fajn poštimana!! Škoda, da so pri nas taki večeri redkost...

    Te pogrešam,

    AVE SAŠY! :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ... he he, so nori ti rimljani (toj citat z asteriksa) :) ...

    OdgovoriIzbriši