četrtek, 1. april 2010

Spet ...


"Eh, pomlad je za slabiče! Sever, sneg, to je za prave ljudi!" sem tolažila sama sebe in smeje odgovarjala vsem navdušencem nad toplim soncem in nezgrešljivo pomladjo, ki je stalila sneg in slabo voljo ljudi, tik pred mojim odhodom novim severnim izzivom naproti.

Ja, spet :)

Švedska se me še ni naveličala (niti jaz nje) in me je ponovno sprejela kot študentko. V dobri stari Linkoping, med (še študirajoče) prijatelje in spomine preteklih švedskih dni. Novim študijskim izzivom tega semestra (hello again Drama Comunications B) naproti in s krepko vezjo z domovino (diploma :).


Bo prav lepo, če se bomo spet brali :)

ps: pogled na zamrznjeno in razvejano švedsko obalo z letala

6 komentarjev:

  1. wow.WOW! saša je updejtala!
    :-D

    še vlasta je vstala iz postle(je na bolniški), da je šla pogledat kaj si napisala :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ku Sašy!
    Kako se kaj imaš? Veliko mislim nate***

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, da je s pomladjo prišlo tudi pomljajanje datuma od zadnjega bloga ;).... Uspešno študiraj ;)!

    OdgovoriIzbriši
  4. jaja, to je sam fora za prvi april, zih si v azerbajđanu, paseš ovce... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi hi hi, kr berite naprej, jest sm odločena da še kaj napišem in kakšno slikico prilepim.

    ps: dejansko sm v Jemnu pr Chandlerju....

    OdgovoriIzbriši
  6. ... aaAAaaa, krasno, saša spet piše :) ...

    OdgovoriIzbriši