nedelja, 5. april 2009

Na domači grudi

Pa sem nazaj in je kar malo hecno, se mi skoraj zdi, kot da vmes ne bi minili trije meseci, vse se zdi domače a hkrati drugače ... pa vendar lepo :)
Sploh sprejem v Celovcu, ja, sem bila zelo presenečena in vesela (kot so dokazovali skoki in tek okoli avtomobila ter nivo energije). Pa ker zdaj znam objavit tudi premikajoče slikce, skoraj moram delit. Avtentična-(skoraj-švedsko-umirjena)-zmedeno-presenečeno-vesela-a-res-prov-vidim-meni-ni-nič-jasno-ampak-kok-ste-pa-vi-kul verzija in potem repriza (ker so menda moji domači stežka ostali doma, firbčni in žalostni da ne bodo bili priča vsemu navdušenemu cviljenju, in ker ste cviljenje želeli, boste cviljenje tudi dobili :). Saj se lahko ugotovi katera verzija je katera, kenede?

ps: pa HVALA!



3 komentarji:

  1. Šaška, welcome home! Si ravno prov prisla, k prejsnje dneve je blo morbidno vreme, ali naj recem raje do konca depresivno? :) Skratka, uzij tehle nekaj dni doma v polnosti!

    OdgovoriIzbriši
  2. šmrk, šmrk... in šaša že odhaja nazaj... :(

    pa tok mal časa smo preživeli skupi... tale praksa in bolezen... grrrr

    skratka... ne glede na pomanjkanje časa za naše druženje... ful ful ful ful ful lepo te je blo spet videt in mal podebatirat o vsem mogočem... imej lepe praznike, lepo potuj... ko pristanes in se spet po švedsko ustališ, se pa le kaj javi! ;)

    papa :***

    OdgovoriIzbriši