četrtek, 6. maj 2010

Cimet, ingver, kardamum



Danes so se pekle (ja, kar same od sebe :) cimetove rolice ali prave švedske kanelbullar, z dodatkom njim ljube začimbe kardamum.

In ker je tukajšnja pomlad letos tako topla (beri 10 stopinj in veter! GRRRRRR!), je želja po toplih napitkih precejšnja in po zaslugi svoje sosede sem odkrila, da pravzapraav ne sovražim ingverja, kot sem ves čas mislila. Svež ingver ni grenak in nima tako močnega vonja, lepo po limoni diši, prav sveže! in če ga skupaj z limono narežeš na male kolutke in preliješ z vrelo vodo, dodaš še med, dobiš moj novi najljubši napitek :)

4 komentarji:

  1. ma dej no k se mi kr sline cedijo :P hihi
    mi smo pa dans tud pekl :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ... ja ja, odkrivat nove najljubše stvari - to je zlo fino :) ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša vse najboljše:) upam da velik slastnih zadevic poješ danes

    Erika

    OdgovoriIzbriši
  4. jooooj, kok sm jst dnš... včeri napišem tako lepo in ganljivo in prisrčno voščilo, ki ga potem v vsej naglici, ker sem bila v službi, pozabim objaviti...
    se mi zdi, da je bilo neki od tega, ja, kako bo treba kej častit, pa da lohk celo ti poveš kdaj, pa da se pričakuje, da bomo vse tele dobrote lahko tudi slovenski smrtniki kdaj okušal... neki tazga, ja...sej veš, spomin kot zlata ribica.

    aja, no, vse najbooooljšeeee! da bi bilo življenje vsaj tako sladko, okusno, privlačno, pestro in skrivnostnih oblik kot izgledajo tile kolački :) objemčka in lupčka iz slovensko-rakovniškega konca trenutno :)

    ta-ta

    OdgovoriIzbriši