torek, 4. maj 2010

3. maj je sveti Aleksander ...


... in moj (pogosto izmuzljivi) god. Tokrat ste se spomnili name in niti sama nisem pozabila, da imam god. Še celo paketek, je prišel po pošti točno na datum in me razveselil!
Majhno praznovanje se je zdelo na mestu in ker sem v soboto od prijatelja Erika, ki dela kot nekakšni kmetijski inšpektor/uradnik dobila v dar 10 velikih ekoloških jajc (vsak ima po dva rumenjaka!!!), se mi je (nedvomno po navdihu svetega Aleksandra) utrnila briljantna ideja: VAFLJI :)

ps: to je action shot vafljev z bližajočimi vilicami in nožem, ha ha.

4 komentarji:

  1. ... u tole zgleda slastno Saša :) ...

    p.s. tistle kupček jagod me pa spomne na moje nadavno odkritje čudovitosti čokoladnega vodnjaka ... sm mel priložnost to sprobat prejšn tedn ... kok je to krasno!!! ... teb bi blo to zih všeč ... si že jedla kdaj tko jagode, ob čokoladi ki kr teče in teče in teče :) :) ...

    OdgovoriIzbriši
  2. p.s.š. sv. aleksander je tvoj "godovnik" to pa nism vedu ...

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu k sm tole vidla sem pa resno začelo razmišljat da bi tudi jest god praznovala... :-)
    sem pa zelo vesela da zadnje cajte tolk velik objavlaš

    OdgovoriIzbriši
  4. wow miha, sem že slišala, a ne še izkusila... čokoladni slap...mmm

    ivek, ti pa kr pridi, bomo praznovale skupej :)

    OdgovoriIzbriši