petek, 8. maj 2009

Ok... mrbit pa vseeno kakšno rečemo...








Sem hotlea prepustiti vso zgodbo zgolj fotografijam, pa ni šlo, sem vendarle preveč zgovorna (menda imam to po bratu ;), tako da nimate kaj, le hitro prebrat en kanček mojih vtisov!

Gotland je največji švedski otok v Baltskem morju, kamor sem si tako zelo želela in pretekli vikend smo se skupaj s štirimi Francozinjami (jup, moje znanje francoščine se je v tem času precej osvežilo ;) odpravile na road-trip in preživele tri čudovite sončne dni na otoku. Začele smo v (edinem) mestu Visby, ki ima bogato zgodovino, saj je bilo pomembno srednjeveško trgovsko središče. Bogastvo, ki ga je prinesla trgovina, je omogočilo gradnjo številnih cerkva, raztresenih vsepovsod po otoku, menda jih je okoli 100.

Vendar je glavna lepota otoka narava. Raznolike obale, jezera in predvsem "raukar", kar je švedski izraz za kamnite stebre, ki jih je z erozijo ustvarilo morje. Oh, pa male ribiške vasice, svetilniki, kakopak tudi rdeče švedske hiške, slamnate strehe in mlini na veter.

Imele smo se super, veselo fikarile (v Visby-ju smo našle palačinkarnico kot iz pravljice ;), množile pegice na soncu, si vzele čas in obsedele na obali, ter vpijale vtise skupaj z morsko sapo.

Pa še hišo Pike Nogavičke smo obiskale ;)

1 komentar:

  1. ne velaaa!!! :))) koook fino fletn fajn luškan!! mmmmmmmnjammmi...

    OdgovoriIzbriši