sreda, 6. maj 2009

Bratska ljubezen








Uf, pestri švedski časi in lepi polni dnevi! toliko stvari se odvija hkrati, da je tale blogec čisto za časom, ampak se ga bom potrudila pripeljati nazaj v sedanjost in vam pokazati košček mojega življenja iz retrospektive :)

Najprej pa o posebni slovenski invaziji! Namreč isti teden sta kar dva slovenska brata obiskovala svoji sestri tu v Linköpingu (tako da se je kakšen večer lahko zgodilo celo nepredstavljivo dejstvo, da je bilo v druščini več Slovencev kot Francozev!). Jest sem se mojega velikega bratca zelo veselila. Bilo je prvič, da sva bila nekje v tujini res sama in po dolgem času sva prebila skupaj toliko časa in bilo je zelo lepo. Pa še fino se mi je zdelo, da jaz, tamala, razkazujem in gostim in predstavljam ljudi :)

Dnevi so bili maloštevilčni ampak polni. Upam, da je Uroš lahko izkusil del mojega tukajšnjega življenja in atmosfere, sončne, kot je bilo vreme te dni! Pa hvala bratec za klepete (v katerih sem kdaj lahko govorila celo jaz ;) in družbo, res je bilo luštno! Sem vesela, da sem lahko delila svoj Linköping tudi s tabo!

1. Fotka
Za večerjo dobrodošlico renskav po receptu pristnega Šveda - torej meso severnega jelena v smetanovi omaki, pečen krompirček in lingon sylt (njihova verzija brusnic), za desert pa tipična tortica. Po večerji pa v naš priljubljeni študenstki pub HG na international night spoznat mednarodno srenjo :)

2., 3. in 4. Fotka
Naslednji dan naokrog po Linköpingu in Gamla Linköpingu, si ogledat mesto z Bosses sladoledom in chai latte v roki.

5. Fotka
Zvečer international dinner v našem corridor-ju, s predsvem francosko, turško, slovensko, kanadsko in italijansko hrano, kjer sva postregla zbrani publiki z zrezlo a la Uroš, skutinimi knedelčki in zgodbicami iz otroštva :)

6., 7. in 8. Fotka
Zadnji dan turški zajtrk, ki so ga pripravile moje drage sosede (klobasice, burek... Uroš "baso papu" Žust je bil presrečen ;) ogled faksa, potem še kampusa v Nörrkopingu, švedski bbq žur, postanek na erm... rojstnodnevni zabavi, Plata club in kratko spanje, preden sva v petek zgodaj zjutraj skupaj krenila vsak po svoje. Uroš na letališče, jest pa na trodnevni izlet na največji švedski otok Gotland.


ps: Kåkenhus ;)
















5 komentarjev:

  1. yay updejt!
    no zdej ga grem pa prebrat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dej nam že povej, kuga je to: Kåkenhus ???

    OdgovoriIzbriši
  3. uf, Kåkenhus, sej spljoh ne vem kaj pomeni, ampak se mi zdi neznansko smešno, da to tako ponosno piše na vratih univerze ...

    OdgovoriIzbriši
  4. luštkan ;), kolk je fajn met brate pa sestre.. ;), in kako se tole smešno besedo sploh prebere ?

    OdgovoriIzbriši