nedelja, 10. maj 2009

24




Vsa zaspana in v pižami sem kot ponavadi prisopicala v kuhinjo iščoč kozarec mleka in našla ... presenečenje! Moje drage punce so mi pripravile čokoladni zajtrk (in me že kakšno uro in pol čakale, da bi se zbudila ... jejhata sm res ena Švasa, kot me je krstil moj sošolc Anže...). Mmmmmm.... čokoladni fondue z jagodami in bananami, croisants, gateau au chocolat, pristna vroča čokolada (mljask, mljask, mljask!), predvsem pa dejstvo, da sem tu našla pristne prijatelje, ki me majo radi takšno kot sem, ki me poznajo in ki so si zame vzeli čas.

Zvečer se dobimo za cheesecake philosophy :) bom spekla skutini piti, malo bomo poklepetali in si pogledali angleški dokumentarec o Slavoju Žižku. Obeta se mi lep dan, za zajtrk čokolada, za večerjo cheesecake, vmes pa sonce in prijatelji.

ps: še tole, včeraj presenečenje moje družine ... zazvoni telefon in neko dekle začne veselo razlagat "pa svenska". Na koncu sva se vendarle s pomočjo angleščine zmenili, moja presenečena malenkost je namreč zvedela, da ji čez minuto na dom dostavijo rožce ... in to kakšen lep šopek!

1. Fotka
Šopek

2. Fotka
Before ...

3. Fotka
... and after breakfast ;)
(z leve proti desni: Egipčanka Randa, Francozinja Sophie, moi, Turkinja Deniz, Francozinje Catherine, Annabelle in Tifenn in Maročanka Zineb)

2 komentarja:

  1. vse naj naj Sašy!!!
    vidim, da lepo praznuješ...YAY!***
    lubčkov sto!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem nekaj minut namenila razmisljanju o tem, na kateri klincev portal naj ti napisem, da bi ti rada voscila za RD ... facebook, skype, mejl, blog, morda sms al kugaaaa? :) Damn, tale moderni svet :) No, po tehtnem premisleku ti zdaj pisem semkajle, da sem ti iskreno - fovs vse tiste cokolade! :)) ne, v resnici ti res zelim predvsem tistega toplega obcutka, ko ves, da si lahko, kar si, in da te ljudem ni tezko imeti rad. Res vsega lepga, Sas! Cmok cmok :)

    OdgovoriIzbriši